::LaYaLi::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف

3 مشترك

ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف Empty ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف

مُساهمة من طرف مملكة الاحزان الأحد أبريل 27, 2008 8:40 pm

مســــــــــاء الخـــــير لو كــنت بتقـــرا التـــوبيـــك بـــليل

فى برنامج 90 دقيقةاللى بيقدمه معتز الدمرداش كان عامل لقاء مع ايساف...الحوار كله انا كاتبه....اقروه كلكم عشان فيه كلام كتير....

معتز:بتسمع لناس من جيلك يا ايساف؟
ايساف:اه طبعا ....بسمع لكل مطربين جيلى

معتز:يعنى مثلا بتسمع لتامر حسنى؟
ايساف:اه بسمع لتامر ولؤى وحسام حبيب و.....

معتز:انت طلعت مع تامر فى نفس السنة باين...صح؟
ايساف:لا تامر اقدم منى بتلات سنين...انا كنت بعدى على كوبرى 6 اكتوبر وبشوف بوستر البوم تامر وشيرين وكنت فرحان اوى ان الغنا اتطور وظهروا ناس كويسة زيهم

معتز:يعنى نفسك تبقى زى تامر؟
ايساف:يعنى ايه ...مش فاهم.

معتز:يعنى بتعتبر تامر حسنى هو قدوتك ومثلك الاعلى ونفسك تبقى زيه؟
ايساف:لا...انا قدوتى ومثلى الاعلى هو عبد الحليم حافظ لأنى بصدق...لما غنى رومانسى صدقته ولما غنى للجيش صدقته ولما غنى حزن صدقته....مش معنى كده انى مابصدقش تامر ..لا انا مصدق وتامر فنان كبير وانا بحييه على الجمهور الكبير اللى واقف وراه ونفسى ابقى فى جماهيريته

بس بقى كده الحوار خلص.........زى مانتوا شايفين ايساف فنان محترم وجميل واتكلم عن تامر كويس مع ان معتز كان عاوز يوقعه فى مطب...بس عدى منه....عاوزة الردود بقى cheers
مملكة الاحزان
مملكة الاحزان
عضو متميز
عضو متميز

انثى
الثور عدد الرسائل : 91
الأوسمة : ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف Tmqn3
علم البلد : ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف Malee10my8

ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف Empty رد: ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف

مُساهمة من طرف Noura الخميس مايو 01, 2008 2:41 pm

ميرسى اوووووووى ليكى على الاخبار دية

تسلم ايديك
Noura
Noura
عضو جديد
عضو جديد

انثى
علم البلد : ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف Malee10my8

ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف Empty رد: ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف

مُساهمة من طرف (( الاحساس بالحب )) الإثنين مايو 05, 2008 10:17 pm

شكر على اخبار يا مملكة
(( الاحساس بالحب ))
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
الثور الثعبان
تاريخ الميلاد : 01/05/1989
المزاج : مش موجود

مُساهمة من طرف مملكة الاحزان الثلاثاء مايو 06, 2008 12:44 pm

ميرسى جدا ليك يا احساس

نورت التوبيك
مملكة الاحزان
مملكة الاحزان
عضو متميز
عضو متميز

انثى
الثور عدد الرسائل : 91
الأوسمة : ايساف::لا اعتبر تامر حسنى قدوتى لكن اريد ان اصبح فى جماهيريته .كلام عن تامر من ايساف Tmqn3

- مواضيع مماثلة