::LaYaLi::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ارجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو الافــــــــــــــــــــــادة

2 مشترك

ارجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو الافــــــــــــــــــــــادة Empty ارجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو الافــــــــــــــــــــــادة

مُساهمة من طرف someone الإثنين يونيو 06, 2011 10:19 pm

انا عندي 16 سنة
كل صحابي اللي من سني دايما بيقولولي تني انا لازم اعرف واحدة واحبها وبيقولوا اني انا غريب اوي كدة ازاي انا ندي 16 سنة ومبحبش واحدة بس اا زي ما تقول الموضوع مشفي دماغي او مش حاسس اني انا ناقص حاجة
السؤال ((هو انا كده صح ولو مش صح يا ريت تقولولي الي اعملة ))

some one
Question Question Question
someone
someone
عضو جديد
عضو جديد

علم البلد : ارجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو الافــــــــــــــــــــــادة Malee10my8

ارجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو الافــــــــــــــــــــــادة Empty رد: ارجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو الافــــــــــــــــــــــادة

مُساهمة من طرف nada mohmad الأحد يوليو 17, 2011 10:32 am

بوص الحب فى سنك بيبقى مجرد مراهقة يعنى لو حبيت السنة دى هتنسى السنة الجية
nada mohmad
nada mohmad
عضو جديد
عضو جديد

انثى
علم البلد : beshola eda

ارجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو الافــــــــــــــــــــــادة Empty رد: ارجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو الافــــــــــــــــــــــادة

مُساهمة من طرف nada mohmad الأحد يوليو 17, 2011 10:33 am

nada mohmad كتب:بوص الحب فى سنك بيبقى مجرد مراهقة يعنى لو حبيت السنة دى هتنسى السنة الجية
nada mohmad
nada mohmad
عضو جديد
عضو جديد

انثى
علم البلد : beshola eda